.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دسته گل خبرنگار مازندرانی و عذرخواهی کروبی
نه به عنوان یک خبرنگار و بلكه به عنوان یک ایرانی، آنگاه که در قاب تلويزیون کوچک خانه‌ام، فریاد و اوج نامه های روانه شده به سمت رئیس جمهور کشورم را می دیدم به جای آنکه مست و مدهوش حضورشان به گرد آقای رئیس جمهور شوم، یاد نیاز و احتیاجی که به خاطرش فرسنگ ها می پیمایند تا نامه ای را تقدیم دولت مردی کنند ...
دسته گل خبرنگار مازندرانی و عذرخواهی کروبی

به گزارش خبرنگار «جهان» در پي انتشار مطلبي به قلم مسيح علي نژاد در شماره روز گذشته روزنامه اعتماد ملي با عنوان "آواز دلفين ها" كه ديدار مردم با رييس جمهور در سفر هاي استاني را به دادن شيريني و نان به دلفين ها در كيش تشبيه كرده بود، مهدي كروبي با اطلاع از اين امر با دبير سياسي اين روزنامه تماس گرفته و خواستار ارائه توضيحاتي در اين باره شده بود.

كروبي ضمن انتقاد و ابراز ناراحتي از انتشار اين مطلب، خواستار پيگيري اين امر و نظارت بيشتر بر مطالب منتشره در روزنامه اعتماد ملي شده است.

بنا بر اين گزارش وي به دنبال برخي تغييرات براي نظارت بيشتر در اين روزنامه است.همچنين روز گذشته متني را تنظيم و براي دلجويي از رييس جمهور به ايسنا ارسال مي كند.

مهدي كروبي با اشاره به مقاله منتشره در روزنامه اعتماد ملي شنبه (31 فروردين ماه) ضمن ابراز تاسف از انتشار اين مقاله اظهار داشت: من وظيفه خود مي‌دانم كه از مردم ايران و نيز كساني كه در اين مقاله به آنها اهانت شده است پوزش بخواهم.

دبيركل حزب اعتماد ملي افزود: ضمن تشكر از زحماتي كه همكاران اين جانب در روزنامه اعتماد ملي مي‌كشند و تاكيد بر لزوم طرح آزادانه انتقادات از اين كه بعضي افراد مرز بين انتقاد و اهانت را تشخيص نمي‌دهند متاسفم و به همين خاطر صميمانه از مردم پوزش مي‌خواهم.

گفته مي‌شود هيات نظارت بر مطبوعات نيز تذكر شفاهي بخاطر اين مطلب به روزنامه اعتماد ملي داده است.

در همين رابطه مسیح علی نژاد نيز نامه اي را براي عذرخواهي از رييس جمهور تهيه كرده كه احتمالا فردا در اين روزنامه منتشر خواهد شد كه در بخش هايي از آن آمده است:

نه به عنوان یک خبرنگار و بلكه به عنوان یک ایرانی، آنگاه که در قاب تلويزیون کوچک خانه‌ام، فریاد و اوج نامه های روانه شده به سمت رئیس جمهور کشورم را می دیدم به جای آنکه مست و مدهوش حضورشان به گرد آقای رئیس جمهور شوم، یاد نیاز و احتیاجی که به خاطرش فرسنگ ها می پیمایند تا نامه ای را تقدیم دولت مردی کنند افتادم و به همین سادگی دانستم که به جز من، خود او نیز تاب بی تابی ملتی نیازمند را ندارد و چه بسا در تنهایي‌اش، بر کنسرت غم انگیز گرسنگی و گردن کجی و گریه آنان که به استقبالش آمده اند، اشک می ریزد. من قصد داشتم که بگویم در این وادی برخي اصولگرایان او را تنها گذاشتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

0171 2 ارديبهشت 1387
با سلام مقاله اخیر خانم علی نژاد به نظر من اوج کار ایشون بود . ایشون چرا میخوان با این کار کار خودشونو لوس کنند؟
نا شناس 3 ارديبهشت 1387
واقعا كه ما مازندراني ها چقدر محجوبيم! حتي اگر صاحب قلمي قوي مثل خانم علي نژاد باشيم.آخه عذر خواهي برا چي؟
خانم علي نژاد ! اونايي بايد عذرخواهي كنند كه ملت رو با سوق به گداصفتي تحقير مي كنن نه شما كه به وظيفه ي ديني "مسووليت عالمان نسبت به محرومان " عمل كرديد.
درود بر شما وقلمتان الهي تر باد!
یک مازنی 3 ارديبهشت 1387
بنظر من کسانی که با دادن شعار بی اساس و وعده های نا ممکن با احساسات مردم مازنداران خصوصا قائم شهر بازی کردند میبایست عذر خواهی کنند .نه مرد عملگرا مثل کروبی ایشان قبلا خود را اثبات کردند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.291 seconds.